sobota, 26 października 2013

25.10 w drodze przez Queensland

Dziś nadszedł taki dzień, kiedy sobie uświadomiłam że mój czas tu na miejscu dobiega już końca, a to między innymi przez to że dziś to już było wycofanie z tropików jesteśmy w Harvey Bay, jutro płyniemy wypatrywać wielorybów. Powinnam się cieszyć a mnie bolą te wszystkie miejsca które zostały za mną, których nie zobaczyłam i już nie zobaczę.



nawet Australijskie ciasteczko nie dało rady poprawić mi nastroju

Przebieg dzisiejszego dnia obrazują też zdjęcia, jest ich kilka bo za wiele dziś też z powodu jazdy nie było. Wszystkiego co zobaczyliśmy nie da się na zdjęciu uwiecznić, nawet powiem że to co na zdjęciach to jest zaledwie ułamek, nie mówiąc już o dźwiękach i zapachach jakie nas tu otaczają. Mam nadzieję że reszta zostanie w pamięci...


Dziś ostatnie tropikalne plaże w okolicy Emu Park, udało mi się jeszcze złapać czarne kakadu które tylko tu w tropikach żyją.


No nic mam nadzieje że wieloryby jutro poprawią mi nieco samopoczucie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz